Otse põhisisu juurde

Kas ma saan oma tarneaadressi pärast tellimuse esitamist veel muuta?

Palume mõistvat suhtumist seoses asjaoluga, et tagantjärgi ei ole ABOUT YOU-s võimalik tarneaadressi muuta.

Tellimusi käsitletakse koheselt ning sellest tulenevalt ei ole meil võimalik Sinu tarneaadressi muuta. Juhul kui sisestatud tarneaadress ei ole leitav või Sinu tellimust ei ole võimalik kohale toimetada, saadetakse tellimus meile tagasi. Niipea kui tellimus on meieni jälle tagasi jõudnud ning seda on kontrollitud, tagastatakse Sinu summa maksmisel valitud makseviisil.

Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Klienditeenindus

Ei leidnud vajalikku vastust?

Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.

Saa abi

Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Küsi abi
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00