ŠOPPA LÕIKE JÄRGI
Tippbrändid
Tipphetked
ŠOPPA KATEGOORIA JÄRGI
Tipphetked
Kuidas on mul võimalik oma tellimust jälgida?
Oma tellimuse tarneoleku kontrollimiseks ava tarnekinnitus, mille Sinu meilile saatsime. Iga paki kohta, mis Sulle saadetakse, saad eraldi tarnekinnituse, mis hõlmab endas ka linki saadetise jälgimiseks.
Nii tead alati, kus Sinu saadetis hetkel on ning kui kaua aega veel kulub, kuni saadetis Sinuni jõuab.
Kui Sinu tellimus on jõdunud sihtpunki, näiteks Omniva pakiautomaati või postkontorisse, saadab meie tarneparner Omniva Sulle SMSi paki saabumisest. Kulleriga tellimisel aadressile helistab kuller eelnevalt ette ning annab teada oma saabumise ajast.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Leia siit rohkem vastuseid
Kui pikk on tarneaeg?
Kuidas ma võin kindel olla, et sisestasin tellimuse õigesti?
Millised tarne ja tagastuskulud rakenduvad?
Mida teha, kui mulle saabub kahjustada saanud toode?
Mida kujutab endast osaline tarne?
Milliste tarneteenuste pakkujatega saadetakse minu pakk?
Kas minu tarneaadress võib erineda arveaadressist?
Leia siit rohkem vastuseid
Kui pikk on tarneaeg?
Kuidas ma võin kindel olla, et sisestasin tellimuse õigesti?
Millised tarne ja tagastuskulud rakenduvad?
Mida teha, kui mulle saabub kahjustada saanud toode?
Mida kujutab endast osaline tarne?
Milliste tarneteenuste pakkujatega saadetakse minu pakk?
Kas minu tarneaadress võib erineda arveaadressist?
Klienditeenindus
Ei leidnud vajalikku vastust?
Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.
Saa abi
Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00