Otse põhisisu juurde

Tagastus ei ole nähtav minu tellimuste all?

Niipea kui oled oma tellimuse tagastanud meie logistikapartnerile Omniva, saad oma kasutajakonto tellimuste alt näha tagastuse staatust. Palun pane aga tähele, et tagastuse staatuse ilmumine sinna võib võtta pisut aega.

Erandkorras võib siiski juhtuda, et meil ei ole infot Sinu tagastatud paki jälgimisandmetele, mistõttu me ei saa Sulle selle kohta täpset teavet anda, kui:

  • Sa ei kasutanud meie tagastuskleebist mis on alati tagastusdokumentide hulgas.
  • Printisid ise välja meie tagastuskleebise oma kasutajakonto ja tellimuste ülevaate alt.
  • Said tagastuskleebise meie klienditeeninduselt.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Klienditeenindus

Ei leidnud vajalikku vastust?

Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.

Saa abi

Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Küsi abi
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00