03p
22h
22min
27s
Varajased jõulupakkumised: Kuni 50% PAKKUMINE
Eksklusiivsed dropid
Kuulsuste kollektsioonidŠOPPA LÕIKE JÄRGI
Tipphetked
ŠOPPA KATEGOORIA JÄRGI
Tippbrändid
Tipphetked
Tippbrändid
Ma pole tagastuskinnitust saanud, kuidas ma saan kindel olla, et mu tagastus on teile jõudnud?
Tagastamisprotsessile võib kuluda kuni 14 päeva. Kui see võtab rohkem aega, siis ära muretse, kuna parajasti on väga kiire aeg. Palun kasuta meie logistikapartneri jälgmiselinki (tagastuse kinnitus e-kirjas näha), et kontrollida tarne olekut nende kodulehelt. Kui jälgimisprotsess on läbi, töötleme Sinu tagastust juba meie laos. Kui jälgimine on juba mitu päeva lõppenud, ning tagastus pole endiselt tehtud, võid alati pöörduda meie klienditeeninduse poole.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Leia siit rohkem vastuseid
Tegin juba tellimuse Musta Reede ajal ning nüüd Küber Esmaspäeval näen, et täpselt sama toode on veelgi rohkem allahinnatud. Kas ma saaksin oma tellimuse kuidagi Küber Esmaspäeva soodustusega?
Jälgimislingi andmetel on mu saadetis "elektrooniliselt teele pandud", kuid olek pole pärast seda muutunud. Millal mu tellimust edasi töödeldakse?
Sain vales suuruses või valet värvi toote. Kuidas ma saaksin nüüd õige suuruse/värvi ikkagi Musta Reede soodushinnaga?
Ma ei näe kampaaniat oma äpis. Mida ma tegema pean, et kampaaniast osa saada?
Leia siit rohkem vastuseid
Tegin juba tellimuse Musta Reede ajal ning nüüd Küber Esmaspäeval näen, et täpselt sama toode on veelgi rohkem allahinnatud. Kas ma saaksin oma tellimuse kuidagi Küber Esmaspäeva soodustusega?
Jälgimislingi andmetel on mu saadetis "elektrooniliselt teele pandud", kuid olek pole pärast seda muutunud. Millal mu tellimust edasi töödeldakse?
Sain vales suuruses või valet värvi toote. Kuidas ma saaksin nüüd õige suuruse/värvi ikkagi Musta Reede soodushinnaga?
Ma ei näe kampaaniat oma äpis. Mida ma tegema pean, et kampaaniast osa saada?
Klienditeenindus
Ei leidnud vajalikku vastust?
Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.
Suhtle meiega
Meie juturobot aitab 24/7 ilma järjekorras ootamiseta.
Helista meile
Tasuta klienditoe telefoniliin on avatud tööpäeviti ajal kell 09:00–17:00.














































