Otse põhisisu juurde

Kas mul on võimalik oma tellimust tühistada, kui seda ei ole veel tarnitud?

Tellimuse tühistamine on võimalik, kui Sinu tellimust pole meie laos veel töötlema hakatud. Meie ladu töötab kiirelt, seetõttu võib juhtuda, et juba mõne minuti pärast ei ole võimalik enam tellimust tühistada.

Kiireim viis tühistamiseks on avada vastav tellimus oma kliendikontol ja valida tühistamine.

Pane tähele, et Sa saad tühistuse teha ainult kõigile toodetele, mis koos tellitud on. Kui Sa soovidki kõiki tooteid oma tellimusest tühistada, aga need saadetakse mitme pakina, siis pead Sa iga saadetise eraldi tühistama.

Üksikute toodete tühistamine ühest saadetisest ei ole kahjuks võimalik.

Pärast tühistamise esitamist saad eraldi meili oma tühistamise staatuse kohta.

Kui Sul on küsimusi, siis võta ühendust meie klienditeenindusega tasuta telefoninumbril 800 00 49 115. Helistades välismaalt võivad lisanduda lisatasud.

Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Klienditeenindus

Ei leidnud vajalikku vastust?

Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.

Saa abi

Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Küsi abi
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00