Otse põhisisu juurde

Kas mul on võimalik oma andmeid ise muuta?

Kui oled oma kliendikontosse sisse loginud, saad muuta ise oma konto andmeid (nimi, sünnikuupäev ja telefoni number) valikust "Profiil ja turvalisus". Selleks, et muuta andmeid pead sisestama oma salasõna.

E-posti aadressi muutmiseks palume võtta ühendust klienditeenindusega.

Oma tarneaadressi andmeid saad muuta oma järgmise tellimuse juures - lihtsalt sisesta uus soovitud tarneaadress või arveaadress tellimuse esimeses astmes.

Kahjuks, ei ole enam peale tellimuse sisestamist võimalik Sinu tarneaadressi muuta. Kui tegid vea oma tarneaadressi lisamisel, näiteks sisestasid aadressi, mida ei eksisteeri - ära muretse, Sinu saadetis saadetakse meile automaatselt tagasi ning kui oled juba tellimuse eest maksnud, tagastame summa. Uue tellimuse võid juba loomulikult varem vormistada.

Alati kui muudad oma personaalseid andmeid, saad selle kohta meiepoolse kinnitava e-kirja.

Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Klienditeenindus

Ei leidnud vajalikku vastust?

Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.

Saa abi

Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Küsi abi
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00