Otse põhisisu juurde

Kuidas Lunateenuse makse ja tagasimakse protsess välja näeb?

Kui oled valinud tasumise lunateenusega, pane palun tähele järgnevat:

  • Makse teostatakse kauba kättesaamisel, kas kullerile sularahas või kaardimaksega, postkontoris sularahas või kaardimaksega või Omniva pakiautomaadis enne paki kättesaamist kaardimaksega. 
  • Toodete tagastuse puhul, esmalt peab toode meie tagastuslattu jõudma, mille järjel kontrollime tagastust. Tagasimakse laekub Sinu pangakontole.

Selleks, et saaksime Sulle tagasimakse teha, palume Sul lisada oma pangaandmed (IBAN number) ABOUT YOU kliendikonto alla ning need salvestada. 

Sisesta oma pangaandmed ABOUT YOU kliendikontos. Vali kasutaja ikoonile klõpsates ''Pangaandmed'' ning järgnevalt lisad vajalikud andmed tagasimakseks nagu IBAN number. 

 

Mis on IBAN number?

IBAN-i (International Bank Account Number, rahvusvaheline pangakontonumber) puhul on tegu pangakonto arveldusarve numbriga, mis peatselt kõiki riikliku konto üksikasju asendab.

 

Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Klienditeenindus

Ei leidnud vajalikku vastust?

Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.

Saa abi

Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Küsi abi
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00